C1000 neemt Bioscoopweken over van Albert Heijn

Nieuwsberichten
vrijdag, 20 augustus 2010 om 14:19
c1000 logo

Supermarktketen C1000 organiseert vanaf 30 augustus de Bioscoopweken, de jaarlijkse 2-voor-1-actie die voorheen altijd bij Albert Heijn te vinden was.

c1000

Tineke Schouten en Chris Noth in de C1000 reclame

Klanten van C1000 krijgen van maandag 30 augustus tot en met 12 september een Bioscoopwekenbon bij iedere 20 euro aan boodschappen. Deze bon is twee entreebewijzen waard voor de prijs van één bij alle bioscopen en filmtheaters. De Bioscoopwekenbonnen zijn geldig van 30 augustus tot en met woensdag 22 september.

Marketing Directeur van C1000 Bas Verheijen: "Wij zijn blij dat we deze actie aan ons hebben kunnen verbinden. We beseffen dat klanten slim met hun geld omgaan. Ze doen niet voor niks hun boodschappen bij ons. Daarom willen we een leuk uitje nog bereikbaarder maken door het tweede kaartje gratis aan te bieden."

De supermarkt geeft extra aandacht aan de Bioscoopweken door een reclamespot met acteur Chris Noth, bekend als Mr. Big in Sex and the City .

De Bioscoopweken, die worden georganiseerd door C1000 en de Nederlandse Vereniging van Bioscoopexploitanten (NVB) en Filmdistributeurs (NVF), vormen dé gelegenheid om de start van het nieuwe bioscoopseizoen te vieren.

Delen met